9

Denna helg har min fin vän Sandra blivit firad! Jag, Cindy och Malin tog henne till cheesecake factory för maaaat och sen åkte vi hem till mig för att fixa oss innan jag, Cindy och Sandra åkte till white plains för lite party. Vi hade så brutalt kul med en massa skratt och dans! 
Tjejerna sov över hos mig vilket supermysigt. 

Idag sov vi ut och sen kollade på EGO som jag inte sett förut, vilken bra film! Sen skjutade vi hem Sandra till nj innan vi hämtade Malin för lite starbucks :) Sonja plockade sedan upp mig och Malin för middag på cosi där vi catchade upp innan vi alla drog hem. 

Jag hann packa min resväska, 21 kilo och har fortfarande så mycket kvar! Men ett eller annat sätt så ska det gå ;) 


Mina fina pinglor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback