8

Idag var det dags att jobba. Vaknade upp av mig själv vid halv sju så bestämde mig att gå och duscha, vilket resulterade i att jag kunde skypea med Linnea i 40 min. Hon kommer nämligen imorgon så hon ville vad som behövdes tas med eller inte. Kan inte förstå att hon snart är här! Har saknat henne och Alicia så mycket!! Mina tjejer är väldigt glada över att Linnea kommer över, vi pratar om mina systrar hela tiden.
 
Idag har varit en riktigt mysig dag! Det märks att tjejerna känner av att jag åker snart, de ska alltid vara vid mig och kramas och gosas. Jag kan inte förstå att jag snart måste skiljas vid dem, det kommer vara så svårt! Kommer ju såklart att hälsa på så mycket jag kan, men det lär ju inte bli lika ofta "(
 
Packade lite mer idag, rummet börjar bli väldigt tomt... Men det är fortfarande mycket som är kvar, men det tar jag imorgon med Linnea. Måste veta vad som får plats i hennes resväska eller vad som ska packas i boxar. Nu blir det PLL, alla mina kompisar pratar om den serien hur bra den är så ska ta saken i egna händer och bestämma. Hoppas att alla ni har det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback