10

10, jag har bara 10 ynka dagar kvar som en au pair. Jag kan inte förstå det. Vart tog tiden vägen?
Jag har haft två helt fantastiska år med min värdfamilj och alla underbara personer jag har träffat här. Visst har det varit upp och ner gångar hela tiden, men sånt är livet! Men jag kan helt klart säga att min tid i USA har varit helt fantastisk! Så mycket jag har hunnit med att se, alla människor jag har träffat och hur mycket jag har possitivt ändrats under denna period. Är så glad och tacksam att jag gjorde detta och jag vet att min värdfamilj alltid kommer finnas där för mig.
 
Idag började jag packa och det är inte lätt. Jag har gråtit flera gånger redan... Måste vara klar tills på Onsdag då jag ska flytta ut till gästrummet (!) för på fredagen kommer den nya au pairen. Blir så spännande att se hur det blir att ha henne här! Jag hoppas att hon får en bra tid här :)
 
Min syster Linnea och bästa kompis Mathilde kommer även över för att göra min resemånad underbar! Den 13 åker vi mot San Fran för att sedan bära vidare till Vegas, Grand Canyon, LA och sist Maui. Jag är så taggad att det finns inte! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback