Updates

Hejsan!
Denna vecka har varit en väldigt bra vecka! Tjejerna har varit fantastiska! Jobbade som vanligt, på lördagen så åkte jag, Pat, Keira och Bridget till Keiras fotbollsträning och hejade på henne. Hon är jätteduktig! Efter träningen wå blev det lunch på ett deli och sedan bio. Det var Bridgets första gång på bio och Keiras andra gång så de var väldigt uppspelta. Vi såg Dolphintale 2, haha inte min favorit men den var gullig! Efter det jobbade jag i en timme hemma då vi lekte med dockor. Och jag vill bara förmedla hur trött jag är på dessa dockor! De driver mig till vansinne. När jag kommer hem till Sverige vill jag inte se en docka på år!!
 
Iaf, vid halv sex kom Mathilde och Cindy och plockade upp mig för att vi skulle ha sleepover hos Mathilde. Mina fina tjejer lagade världens godaste middag till mig medan jag kunde bara ligga och vila eftersom jag hade jobbat. Vi skojade och sa att jag var den amerikanska mannen som bara var vid tv medan frun lagade middag till honom. Hehe x) Efter middagen så åkte vi iväg för att se på bio, Let's Be Cops. HUR ROLIG SOM HELST! Haha ni måste se den.  Söndagen spenderades hemma hos Mathilde där vi låg och chillade till klockan 5, efter det åkte vi tre in plus Malin in till Cheesecake factory för middag och därefter bar det raka vägen hem igen.
 
Denna vecka kommer att betså av jobb, playdates, au pair meeting, goodbye froyos och sedan på fredag kväll ska jag in till NYC för att träffa min faster Marianne som är här för att hälsa på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback