Sommaren

Hejsan!
Jag har haft en helt fantastik sommar! Den började med två veckors semester i Sverige vilket har helt underbart at träffa alla igen! Som jag hade saknat er! Efter det så flög jag tillbaka till mitt andra hem här i USA, Frida flög med och stannade här i 10 dagar då vi passade på att göra en massa sightseeing! Vi såg nästan allt i NYC som är värt att se :) Hade en mysig födelsedags picknick i Central Park med mina fina vänner! Gick även på två konserter, Avicii och One republic, The Script och AMerican Authors så jäkla awesome!
När Frida åkt hem var det dags att fira 4th of July, Tess födelsedag och träffa Sophie. Det blev även en tur till Six Flags med Sandra, Cindy och Mathilde. Jag åkte med min värdfamilj och alla på Pats sida ner till North Carolina och hade en helt fantastisk vecka med sol och bad varje dag! Vi åkte även till Delaware och New Jersey för att vara med lite merutav deras familjer.
 
Det är väl de största händelseran, har spendarat masa tid med mina kompisar och ävenvarit på en massa god bye middagar för de flesta åker hem nu :( Men har träffat en del nya au pairer som är jättetrevliga! Men det suger att man behöver säga hej då till alla och inte vet om/när man kommer ses igen...
 
Nu har iaf skolan börjat igen och vi är alla taggade at tjejerna går iskolan igen! Keira började second grade och Bridget började i Kindergarden. Kan inte förstå hur stora de har blivit! Det kommer bli så jobbigt att säga hej då till dem om fyra månader. FYRA MÅNADER Kan inte fatta att det börjar närma sig sitt slut här borta. Men det ska även bli så skönt att komma hem igen och vara med min familj! Jag vet att denna fmailj alltid kommer vara där för mig och att jag kommer hälsa på dem så ofta jag kan och de komer att hälsa på mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback