Playdates

Denna vecka har bestått utav playdate efter playdate. Varje dag denna vecka så har tjejerna haft någon/några kompisar över. pust. Som förälder måste detta vara så lyxigt, alla barnen leker och har nått att göra. Men osm au pair kan det vara pest och pina! Visst leker de, men om jag ska ha ögonen på 7 barn och leka med dem samtidigt som jag ska göra hundra arton andra saker medan alla föräldrar sitter och hänger. Och lekrummet, vilket kaos! Önskar ibland att de kunde gå iväg på playdates. Så jag kunde chilla lite ;)
 
Ikväll blir det Maze Runner och jag är så galet exhalterad så det finns inte! Har väntat på denna film i en oändlighet! Har läst alla böcker (såklart) och varje gåång jag ser trailern blir jag helt till mig av lycka! Och såklart är min favorit person Dylan O'Brien med i filmen <333 Är största fangirl över honom nu x) Ni ska höra mig och Dana, det är allt vi pratar om!
 
Asså titta på honom bara, att dö för! *emoji med hjärtögon*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback