The end of an era

Igår jobbade jag som vanligt, Bridget och jag lekte med dockor och lyssnade på musik. Vi har även hållit på att möblera om lekrummet så vi fick organisera lite. Vilket innebar att jag fixade och donade medan hon satt i en stol och sa "ARE YOU DONE YET???" Keira hade även sin Star Attraction Day idag vilket är då en i varje klass ska hålla en presentation om sig själv, visa bilder och man kan även ta med sig lite fika. Vi hade bakat chokladbollar under tisdags kvällen som hon bjöd på och det blev en hitt! Så duktig Keira var! Hela familjen fick komma och titta vilket var jättekul! :)
 
Under min rast 12:30-5 åkte jag iväg till bion för att se Veronica Mars filmen. Har under veckors tid rewatched alla tre säsonger utav Veronica Mars för att se filmen. Tv-serien slutade sändas för 7 år sedan och vi har vääääääntat och väääääntat på att det skulle bli ytterligare en säsong. Så ni kan förstå hur lycklig jag blev då de (med hjälp av alla fans som donerat pengar) gjorde en film. Den var jättebra, så om du är en Marshmellow borde du verkligen se den! Blev lite ledsen också eftersom nu vet jag att det inte kommer något mer. Det var sista för alltid :( Hoppas dock att de ska göra en tv-show igen.
 
-blackmail (OnceUponATeddy) su Twitter
Ow.ly - image uploaded by @mrchrislowell
Veronica Mars review: A dark thriller with a marshmallow center - Movies Review - Digital Spy
 
Idag ska jag jobba, sortera tjejernas kläder, de växer som bara den! Kommer ihåg när jag först kom hit, vilka små pluttar de var! Och nu är de så stora och självständiga! Tiden bara susar förbi och jag är så glad över att få vara en del utav tjejernas liv! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback