Som jag lovat

Halihalå.
Måndag igen, det betyder ledighet! Hade planerat att gå på bio med Marion men det visade sig att det inte var något bra som visades. Så har bara legat i sängen och skypeat med el Linno. Ikväll så är det Zumba och så ska vi au pairer spela nått engelskt bollspel, ska bli kul!
 
Veckan som har gått har jag jobbat och jobbat och jobbat precis som vanligt. I lördags så var det 16 hör och häpna så jag och tjejerna var ute på lekplatsen hela dagen och lekte! Det var så skönt med lite värme :D :D På lördgaskvällen åkte jag och Sandra, Cindy, Nikki, Gaia, Rihannon, Angela, Ewa, Lara och Joeyne till Red Plum för lite sushi och det var så gooooooott! Vi drog sedan över till Mamaronecks Diner för eferrätt vilket var ljuvligt!
 
Söndagen så blev det frukost med Chiara och MAdeleine i Port Chester Diner efter frukost åkte jag och Chiara för att shoppa på Marshalls och Kohls, jag hittade en vit stickad tröja och en anteckningsbok. Vid två så släppte hon av mig vi tågstationen för jag skulle in till NYC med Mathilde och Sandra för att först se Sallys bild på 5th. Madeleine mötte upp oss vid 4 så blev det även lite shopping på Victoria Secret :D :D Vi hade lite middag innan det bar av mot Madison Square Garden där vi såg Knicks vs Cleavland. SÅ GALET KUL!
Hade en awesome kväll! Tyvärr så vann Cleavland 106-100, men vi hade kul iaf!
 
Bilder kommer senare då jag laddat över dem :) Hoppas att ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback