Morot

Tjena!
Sitter just nu och knaprar på en morot. Läste någonstans att det tar samma kraft att bita igenom en morot som det skulle ta att bita av ett finger. Japp sån info vet jag, helt random saker. Så nu när jag äter en morot är det allt jag tänker på.
 
Igår hade jag en väldigt händelserik dag, det började med att tjejerna hade haft två kompisar som sovöver och de somnade inte före kl 10!! Mamma pappa hur klarade ni av att ha sleepovers hela tiden för oss? Det är så ansträngaden ;) Så lördagen var det lek hela dagen plus lite humörsvägningar eftersom de alla var trötta. När de åkte hem hade vi en timma att göra Spaghettipie, vilket är spaghetti, köttbullar, korv, sås och en massa ost in i ugnen, innan deras tre kusiner ko på besök. Vilket betydde lek lek och lek. Vid halv sex var jag färdig jobbad men jag hänge lite med barnen och tittade på Frozen. Vid åtta hämtade jag upp Sandra för att vi skulle till bion och se NOAH. men på vägen dit körde jag ner i ett pothole och fick punka. Var lagom arg på alla dessa potholes överallt!!! Men stannade på en bensin station i tron på att de kunde hjälpa till. Icke sa nicke, de hade inte några numren att ringa plus den ena kunde bara prata spanska (WTF) så jag ringde och googlade en massa nummren men inte kunde någon hjälpa. Efter en timme så hittade vi ett kort i bilen till range rover bla bla bla så ringer det. Får vänta i en timme innan de äntligen kan skicka en bärgningbil och vi får vänta ytterligare en timme innan den där bärgninsbilen dyker upp. Woho vilken underbar kväll det var, eller INTE. Som tur var Sandra med hela tiden annars skulle jag brytit ihop. Men vi satt och snackade, spelade "Marry, Sleep with or kill" vilket var askul när man började bli trött. Vi hade allt från Taylor Lautner till Urusula från Ariel til Zazoo och George Clooney haha som vi skrattade.
 
Idag har jag bara försökt lista ut hur och vad jag ska göra med bilen... Ikväll ska jag dock faktisk gå och se på bio, om det funkar. Ska se om någon kan plocka upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback