Swedish evening

Sitter i bilen och väntar på att sonjas värdmamma ska komma hem så vi kan åka över till Sandra och ha Swedish evening. Det ska göras pannkakstårtan och äta mitt lekt over julgodis xD vi ska även spela svenskmusik och lite sällskapsspel. Haha vi får se hur detta spontana slutar :) men är med mina bääääääästa vänner här så det kär nog bli en del skratt :) denna vecka har det varit mycket jobb! Jag har lekt med dockor, gjort läpbalsam, sett Keiras skoluppträdande, gått till parken och lyssnat på frozen. Jag var även på Americas got Talent i söndags vilket var väldigt underhållande! Visst var det vissa underliga talanger x'D medan andra var helt otroliga! 




Imorgon ska jag med min värdfamilj åka ner till Florida för att hälsa på deras kusiner och gå på Disney world! Jag är så taggad!! Men det lär bli döööds mycket jobb dock x) 
Nu är Sonja här! Ha det gött! :)

Kommentarer
Petra säger:

Fin blogg du har, kram:)

2014-04-16 | 21:31:39
Bloggadress: http://petrafuhrbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback