JÄVLA GRYTVANTE!!

God afton alla kvällspigga, klockan är väl 3 hos er när jag skriver det här :)
Idag vaknade jag pigg (!) när klockan ringde och det var ljust ute så jag gick upp och gjorde de vanliga morgon rutinerna och alla var på gott humör :) Gjorde lite ord med Bridget, läste om "Goldilicous" och lekte med hennes dockor. Jobbade till 12 hade sedan rast till 5,15. Under rasten åkte jag runt och tittade på området, gick omkring i Red Bank där jag upptäckte en massa mysiga affärer! Köpte 2 pastell nagellack, lila och orange, en cool grej till mobilen, den gör så att man kan lyssna 3 personer samtidigt med varsina hörlurar! Perfekt när man har 2 systrar att dela med :) Jag gick även förbi "Suger Crush" som Julie hade pratat så varmt om och köpte med mig en red velvet cupcake som var utsökt! Åkte sedan runt längs stranden och njöt av utsikten, det är så vackert här!! Satte mig sedan i Victory Park och läste min bok och hörde vågorna brusa. När jag höll på att frysa ihjäl tog jag mitt pick och pack och åkte hem där jag möttes av sjuka barn. Kul. Keira, Bridget, Norah och Pat är sjuka och Julie börjar känna sig krasslig... Haha vad är det med mitt super immunförsvar? Yeah hieya! Haha vid 5,30 snåret blev det middag och det blev kaos och mitt i detta kaos skulle jag ta ut bröd från ugnen. Såg dock inte att grytvanten hade största hålet mellan tummen och pekfingret och där lyckas jag pricka in en 400*F varm plåt!! Madre Dios, la is på den resten av kvällen men har en blåsa där nu. Buuhuuu :( Hade en pet shop med tjejerna där vi sålde allt från älgar till enhörningar. Jag och Julie kollade upp lite yoga klasser och vi hittade några billiga och bra så ska ringa dem imorgon och se vad som väntar. Nu blir det liiite läsning innan jag ska slagga. Är så trött!
 
HAHA jag har lite tråkigt så går igenom gamla bilder, hittade dessa snyggingar! Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback